Logotipai yra ne tik vizualūs simboliai – jie pasakoja prekės ženklo istoriją, atspindi jo vertybes ir net turi paslėptų pranešimų. Nuo automobilių gamintojų iki technologijų milžinų – kai kurie garsiausi pasaulio logotipai turi reikšmių, kurių daugelis žmonių nepastebi.
Atskleiskime paslėptas žinutes, slypinčias už kai kurių žymiausių automobilių ir technologijų prekių ženklų logotipų.
„Toyota“ – vienybės simbolis
Trys „Toyota“ ovalai buvo pristatyti 1989 m. ir simbolizuoja:
- Stilizuota „Toyota“ raidė „T“.
- Bendrovės ir klientų santykius (du vidiniai ovalai).
- išorinis ovalas simbolizuoja „Toyota“ pasaulinę įtaką.
„Audi“ – keturi žiedai, keturi prekės ženklai
Keturi „Audi“ žiedai nėra tik parodomieji – jie simbolizuoja keturias bendroves, kurios 1932 m. susijungė į „Auto Union AG“:
- Audi
- DKW
- Horch
- Wanderer
Logotipe sujungti žiedai simbolizuoja vienybę ir bendrą sėkmę.
„Mercedes-Benz“ – meistriškumas sausumoje, jūroje ir ore
Garsiąją trispalvę žvaigždę 1909 m. suprojektavo broliai Daimleriai ir ji simbolizuoja jų siekį sukurti variklius, skirtus keliauti sausuma, jūra ir oru.
BMW – vis dėlto ne sraigtas
Daugelis mano, kad BMW logotipas vaizduoja besisukantį sraigtą, tačiau iš tikrųjų jis pagerbia Bavariją – mėlyna ir balta spalvos kilusios iš Bavarijos vėliavos.
„Hyundai“ – paslėptas rankos paspaudimas
Pasvirusi „H“ raidė Hyundai logotipe nėra tik stilizuota raidė. Iš tikrųjų ji vaizduoja du žmones, kurie spaudžia vienas kitam ranką – tai simbolizuoja pasitikėjimą ir tvirtus santykius su klientais.
„Ferrari“ – karo didvyrio žirgas
Juodasis „Ferrari“ logotipe pavaizduotas žirgas iš pradžių priklausė Pirmojo pasaulinio karo lakūnui Francesco Baracca, Italijos oro pajėgų asui. Enzo Ferrari jį pritaikė 1923 m., kad simbolizuotų galią ir greitį.
„Lamborghini“ – Buliaus jėga
Lamborghini bulius simbolizuoja:
- Įkūrėjo Ferruccio Lamborghini zodiako ženklą (Jautis).
- „Lamborghini“ sportinių automobilių galią ir agresiją.
- Kultinį „Miura“ bulių, garsėjantį Ispanijos bulių kovose.
„Porsche“ – Štutgarto herbas
„Porsche“ herbą sudaro:
- Žirgas, paimtas iš Štutgarto miesto antspaudo.
- Raudonos ir juodos juostos, sukurtos pagal Viurtembergo žemės vėliavą.
- Ančių ragai, vaizduojantys herbą.
„Volvo“ – stiprybės simbolis
„Volvo“ logotipas NĖRA vyriškas simbolis. Vietoj to jis vaizduoja geležį, simbolizuojančią Švedijos pramonės galią ir ilgaamžiškumą.