2024 m. „Volkswagen“ – automobilių sinonimas – pasiekė rekordinį pardavimų skaičių, tačiau ne automobilių. Vietoj to, netikėtas jų bestseleris yra „VW Currywurst“ – vokiška dešra, kuri yra pagrindinis bendrovės gaminys nuo 1973 m.
Nepaisant finansinių sunkumų ir darbuotojų skaičiaus mažinimo, „Volkswagen Currywurst“ pardavimai šoktelėjo iki 8,5 mln. vienetų ir 200 000 vienetų viršijo praėjusių metų rodiklius. Šis keistas, tačiau mėgstamas produktas jau daugiau kaip 50 metų yra neatsiejama bendrovės kultūros dalis.
Dešrelė su atsarginės dalies kodu?
„Volkswagen“ ‚Currywurst‘ yra ne bet kokia dešra – ji turi savo oficialų atsarginės dalies numerį (199398500 A), todėl ji vertinama taip pat rimtai, kaip ir bet kuris kitas VW automobilio komponentas. Iš pradžių ši dešrelė buvo tiekiama gamyklų valgyklose darbininkams, vėliau ji labai išpopuliarėjo ir dabar ją galima įsigyti prekybos centruose visoje Žemutinėje Saksonijoje.
Pramoninės Vokietijos simbolis
„Currywurst“ tapo ne tik maisto produktu, bet ir simbolizuoja gilų ‚Volkswagen‘ ryšį su Vokietijos pramonės istorija. Nors automobilių pramonė išgyvena neramius laikus, šis iš pirmo žvilgsnio paprastas gaminys išlaiko prekės ženklą dėmesio centre ir užtikrina, kad „Volkswagen“ išliktų įprastas vardas – net ir už automobilių pasaulio ribų.
Kas toliau laukia „Volkswagen“?
Ar bendrovei susiduriant su finansiniu netikrumu ir toliau pavyks rasti netikėtų laimėjimų ne automobilių gamybos srityje? Ar galėtume sulaukti „Volkswagen“ prekės ženklu pažymėtų maisto produktų plėtros už Vokietijos ribų?
What do you think—should Volkswagen embrace its Currywurst success and go global? Share your thoughts in the comments below!
Kaip manote, ar „Volkswagen“ turėtų pasinaudoti savo Currywurst sėkme ir tapti pasauliniu gamintoju? Pasidalykite savo mintimis žemiau esančiuose komentaruose!